MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

duminică, 7 noiembrie 2010

De unde vin..?

sa ma descriu nu stiu . nu stiu cine sunt , din pacate . nu stiu de unde vin .

stiu cand am venit , cat stau si cand plec . dar de unde vin ? poate ca printr-o descriere voi putea trage o concluzie .

sa trecem la fapte :

imi las sufletul sa se topeasca pe ritmuri de dnb . imi las inima sa salte de fericire la apus .
imi las privirea sa ramana atintita asupra unor peisaje , asupra valurilor marii . asupra .. vietii .
nu sunt o persoana prea rabdatoare,pot spune . sunt irascibila , iar faptele bune sunt scopul meu .
cred ca la cate sandwich-uri am dat la scoala (din pachetelul meu) , am deja locul asigurat in rai .
imi las stomacul sa se bucure de fiecare masa acasa sau in oras (kfc,bk,mc) . imi las buzele sa
se bucure de fiecare sarut . imi las mainile sa se bucure de atingerea ierbii de dimineata,de
matasea primei ninsori si de atingerea fina a mainilor lui .. oricine ar fi el . imi las talpile,desculte,
sa se bucure de racoarea pamantului vara . imi las parul , fata , sa se bucure de rafalele de vant
vara .
imi las..viata in mainile altora . imi las..trupul in mainile mele .



acestea fiind spuse .. tot nu stiu de unde vin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu