MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

miercuri, 3 noiembrie 2010

Cioburi

Ma amagesc atat de des crezand ca am totusi pe cine sa ma bazez .. am cui sa ma plang . Am cui sa-i spun ceea ce simt eu cu adevarat . Pacat ca totusi inca n-am gasit persoana careia sa-i destainui toate sentimentele mele . Viata mea . Intreaga mea viata .

Ah , totul a inceput acum atat de mult timp incat..sufletul meu incepe sa dea pe afara tristete si nemultumiri,intrebari fara raspunsuri si raspunsuri fara intrebari . Hmm.. ce usor mi-e sa spun ce-am patit fara sa dau exemple concrete sau .. sa povestesc chiar totul .

Pana acum viata mea a fost ca mersul printre magazinele scumpe . Ravnesc la unele chestii dar ma astampar cu gandul ca 'nu acum ' .

Cred ca.. 'nu acum' e timpul sa spui cuiva,totusi,ce simt .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu