MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

marți, 31 august 2010

LEAPSA

Principala trasatura a caracterului meu: umorul

Calitatea pe care o prefer la un barbat: tot umoru . doar nu rad de una singura

Calitatea pe care o prefer la o femeie: de incredere

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: imi scapa acuma .

Principalul meu defect: imprudenta

Ocupatia mea preferata: sa fac poze sau sa scriu pe blog

Visul meu de fericire: probabil sa ma mut din romania ;d

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu ma mut din romania

Ce-ati vrea sa fiti? fiica lui DubFX

Tara în care-as vrea sa traiesc: Germania .

Culoarea preferata: Albastru.

Floarea preferata: pai nu prea am

Pasarea preferata: intrebare capcana ?

Prozatorii mei preferati: Olga Lengyel

Poetii mei preferati: d-astia n-am

Eroul meu preferat: mojo jojo

Eroina mea preferata: din nou intrebare capcana?

Compozitorii prefera?i: n-aaam

Pictorii preferati: nici d-astia n-am ma

Eroii din viata reala: Diaconescu

Eroinele din istorie: Cleopatra.

Bautura si mancarea preferate: Bautura : montain dew si mancarea preferata .. pui

Numele preferat: Tache

Ce detest cel mai mult: algele

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nimeni

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: a..

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa pot sa zbor

Cum as vrea sa mor: repede , fara sa simt nimic .

Starea de spirit actuala: ironica

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: mai , dar imi scapa la ora asta .

Deviza mea: pai..


SI LEAPSA SE DUCE LA : ADINA,KS,ANDRA,ANDREEA,IRENA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu